Sponsors

Een kaatsclub kan niet zonder sponsors. Alle adverteerders op deze website dragen KV ’t Oosten een warm hart toe. Zij ondersteunen de club in natura of met een geld bedrag. Namens alle kaatsers: hartelijk dank daarvoor!

Ook u kunt ons financieel steunen als donateur of als ballensponsor. Tijdens de dorpspartijen van de jeugd en senioren worden alle deelnemers en bezoekers benaderd om ballensponsor te worden van KV ’t Oosten. De sponsoring is altijd voor één jaar. Van dit geld worden ballen gekocht. Een leren kaatsbal kost minimaal €15,00. De kosten voor sponsoring zijn €15,00 (€ 10,00 in 2023). Als dank voor deze bijdrage komt de naam van de sponsor op het ballen-sponsorbord. Dit bord hangt in de sportkantine. Voor meer informatie vraag onze penningmeester Maurits Barents, Grote Buren 30, 06-22258966.